Blog poświęcony robótkom ręcznym w szczególności haftowi ale nie tylko!

Jeśli na blogu jest coś, co Ci się podoba a chciał(a)byś to mieć -
napisz do mnie, dogadamy się!! gosha76(at)gmail.com
nazwa alternatywna

ministat liczniki.org


Zdjęcia ze strony http://www.nasze-hafty.pl/

************************************
Zawartość niniejszej witryny jest wartością intelektualną, chronioną prawem autorskim.

Użycie całości lub części zawartości niniejszej strony - tekstu i grafiki, w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody jest zabronione!!!

niedziela, 26 lutego 2012

Ukończyłam 13 stronę pawi.

Czyli jakby jestem już za połową prac :))

 

  

Przyjemnego wieczoru życzę :) !

BYE!! 

18:51, robotkoweroznosci
Link Komentarze (6) »
niedziela, 19 lutego 2012

Ciag dalszy karteczek wielkanocnych...

 

 

 

 

 

Jak widać ładniejsze i brzydsze- do koloru do wyboru...

Na tym produkcję wielkanocną zakończyłam :D

BYE!! 

18:38, robotkoweroznosci
Link Komentarze (6) »
poniedziałek, 13 lutego 2012

Dziś zawitał do  mnie listonosz. Lekko się zdziwiłam, bo przecież ostatnio nic nie zamawiałam z allegro a wszystko co zamawiałam już dotarło.

Otwieram kopertę.... i wszystko stało się jasne :D

To przesyłka od  Kingi !!!!

 

A tak bardziej szczegółowo:

prosiłam Kinge o papierowe listki , i mam listki :) 

 

 

Poprosiłam Kingę również o motylki, i mam motylki :)

 

Nadprogramowo Kinga nawycinała mi , jak to określiła "trochę" innych motywów...

kwiatki z łodyżkami, bałwanki, kurczaczki 

 

 

  To mnie rozwaliło najbardziej :D :D :D 

 

amorki 

 

króliczki, kokardki, kotki, gwiazdy betlejemskie 

 

cekinki: mikołaje, kwiatki, gwiazdki, bałwanki, choinki, prezenciki, anioły 

 

wytłoczone kwiaty 

 

księżyce, jabłuszka, parasolki, kwiatki, autka, misie, dzieczynki, chłopcy, nutki, gwiazdki, kokardki 

 

Oj się będzie działo :D:D:D:D

Kinguś, dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo i pisz mi tutaj szybko jak się mogę zrewanżować, bo wolę jak dostaniesz coś co chcesz, niż  miałabyś dostać coś z czego nie będziesz zadowolona! 

Idę się jeszcze poprzyglądać temu wszystkiemu, ale mam radoche  :D:D:D:D

BYE!! 

15:50, robotkoweroznosci
Link Komentarze (3) »
sobota, 11 lutego 2012

Korzystając z okazji, że dostawa mojego zamówionego zestawu się opóźnia ( niestety lub stety ) przysiadłam trochę do ptaszyk.

Dziś skończyłam stronę 12 wydruku.

 

 

 

Powoli , powoli ale do celu ;)

BYE!! 

19:13, robotkoweroznosci
Link Komentarze (5) »
wtorek, 07 lutego 2012

Obiecałam i obietnice spełniam :)

Na początek pamiątka ślubu

 

W oryginale bukiet panny młodej był wykonany ze wstążek, a ja wykombinowałam sobie tak :

 

Wianek :

 

I mucha pana młodego:

 

Dziś przybyły do mnie małe zakupy z allegro :)

 

Jeśli ktoś by reflektował i chciał zakupić coś u wypróbowanego sprzedawcy zapraszam TU! 

I co Gosh zrobiła ? Zamiast siąść i dłubać pawiki to zaczęła robić kartki :)

 

Jako że późno do nich siadłam, to wyszły tylko 4 sztuki ...

Dziękuję za liczne odwiedziny!

BYE! 

 

19:19, robotkoweroznosci
Link Komentarze (10) »
sobota, 04 lutego 2012

elau66wr - no mam nadzieję, że niedługo skończę :) Bardzo bym chciała, jak będzie czas pokaże :)

malgorzata-p17 - no czasem tak jest , że się czegoś nie doczyta, ja tak przynajmniej mam :) Jeśli chodzi o elementy to ja chętnie przygarnę wszelkiego rodzaju listki, motylki i nie wiem sama jeszcze jakie mogą być wzorki :)

reala1 - zastanawiałam się nad drugim zastosowaniem tego dziurkacza, i wymysliłam, że jak się wyjmie ten plastik do rogów, to wyjdą serduszka z usmiechem :D Dobrze kombinuję ? ;)

drugi.maurycjusz -  jesteś KOCHANA!, właśnie podziwiałam guziki na Twoim blogu- Boskie ! 

Co do wysyłki dobra to tak, bankowo wiem że malgorzata-p17 może mieć mój adres domowy. A jesli nie to dziewczyny, żeby nie narażać Was na zostawianie danych jakichkolwiek podaje swojego maila- gosha76(at)o2.pl , bedzie fajnie jak sie odezwiecie... ;)
BYE! 

23:33, robotkoweroznosci
Link Komentarze (2) »

Coś mi nie po drodze ostatnio na bloga :)

Jedziemy więc z zaległościami...

Na poczatek- druga kawowa kanwa o ile się nie mylę Iwony :)

 

Pawie a właściwie część pawiego ogona :)

 

Teraz powstają motywy na kartki wielkanocne ( na zmianę z pawikami )ale pokażę dopiero efekt końcowy !

A dziś pomijając dłubanie pawi, powstało coś, co mi się szalenie przyda przy okazji produkcji kartek wszelakich...

 

Troszkę zbliżeń :)

 

 

 

 

A oto sprawcy mojego nieróbstwa krzyżykowego :))))

 

A w komplecie:

- 5 dziurkaczy małe (żółte) : jabłuszko, kwiatek z listkiem, parasol, kwiatek z ozdobnymi płatkami oraz splecione serduszka,

- 2 dziurkacze średnie (zielone) : kwiatek, choinka,

-2 dziurkacze duże (czerwone) : gwiazdka i brzegowy- serduszka ,

- 1 dziurkacz brzegowy duży ( żółty ) - rządek serduszek

Komplecik zakupiony w LIDLU za jedyne 49,90zł :D

 Fajnie byłoby się powymieniać wyciętymi elementami, więc jeśli ktoś jest chętny a ma np. motylki , listki bądź cokolwiek czego nie ma na powyższym zdjęciu to ja jestem chętna :)

 

I to by było na dziś tyle :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ;)
BYE! 

19:38, robotkoweroznosci
Link Komentarze (6) »
wtorek, 24 stycznia 2012

Czyli nadal mam lenia :) Już się chyba nawet przyzwyczaiłam :D

Na polu robótkowym jest tak, że dziubie tu i tam a efektów narazie nie widać :D

Tak więc, pohefciłam troszkę pawi, później w międzyczasie przyszły dwie kanwy z kawowego RR z czego jedna kawka już jest gotowa.

Oto kanwa Anek73 

 

A Doriss  obdarowała mnie juz Walentynkowo :)

 

Dorota!!!!! Dzięki wielkie, ja też coś Tobie przygotuję.

Masz to jak w banku! (chociaż nie wiem czy to dobre powiedzenie).

A na koniec coś na ukojenie nerwów, szczególnie tą pogodą za oknem...

 

 

 

Ja czasem się tak zapatrze, że tracę poczucie czasu.... 

No to ja się oddalam pooglądać coś w sieci, póki jeszcze można :))
BYE!! 

 

19:38, robotkoweroznosci , Blogowe zabawy RR
Link Komentarze (3) »
niedziela, 15 stycznia 2012

Witam wszystkich w Nowym Roku i serdecznie dziekuje za życzenia świąteczno-noworoczne :)

***

Ten obraz dłużył mi się niemiłożębnie i cieszę się w sumie,że mam go już za sobą !!

 

Teraz trochę odpoczynku i zabieram się za dim'a, również na zamówienie.

I mam nadzieję, że po tym wszystkim wrócę do pawików.

***

Mam fioła na punkcie fiołków.

Na parapecie zagościł nastepny

 

 ***

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, coby urządzić jakieś candy :D także być może coś sie na dniach pojawi ;)

Buziaki wielkie!
BYE!! 

20:29, robotkoweroznosci
Link Komentarze (7) »
środa, 21 grudnia 2011



22:56, robotkoweroznosci
Link Komentarze (4) »
sobota, 17 grudnia 2011

Na początku mojego dzisiejszego wpisu, chciałabym serdecznie podziekować Eli za pamięć i cudowną kartkę świąteczną :

  

Ela także odemnie otrzymała życzenia świąteczne- wiecej na jej blogu.

Robótkowo jest tak, Pawie leżą w stanie takim:

 

...bo musiałam pracę nad nimi przerwać na rzecz :

 

na zamówienie :) więc jakby priorytet.

Mam nadzieję skończyć go do końca roku, a później nastepny obraz zamówiony... ale o tym później...

To by było na tyle :)

BYE!! 

 

 

21:28, robotkoweroznosci
Link Komentarze (3) »
wtorek, 06 grudnia 2011

Obiecałam, jestem, pokazuje !

Na sam początek igielniczki, które można nabyć drogą kupna w galerii wylęgarnia :)

  

 

 

Obrazy przygotowane do sprzedaży:

 

Oraz pawiki, których jest co prawda troche więcej bo tej białej plamy po lewej już nie ma :)

 

 

 Powstało też kilka par kolczyków, którym nie zdążyłam zrobić zdjęcia a poszły sobie już w świat :)

Teraz na tamborku "Błogosławiony Jan Paweł II" z ostatniej "Igłą Malowane" ale nie ma narazie co pokazywać (być może w następnym wpisie).

To tyle u mnie :)
BYE!! 

 

 

 

21:35, robotkoweroznosci
Link Komentarze (6) »
niedziela, 04 grudnia 2011

Dopadła mnie chyba jakaś jesienno-zimowa chandra.

No nic, totalnie nic mi się nie chce!

A im więcej do roboty, tym jeszcze bardziej mi sie nie chce :(

Na polu robotkowym z pokazywactwem lipa.

Pawia przybyła jedna stronka ale nie ma kto zdjęc zrobić.

Z resztą paw znów musi poczekać bo dwa pilne obrazy zamówione trzeba dłubać. 

Jak się wyrobię z tymi dwoma obrazami ( jeden 30x40 na 16 ct , a drugi 30x36 na  18 ct ) to jeszcze na czerwiec pamiątkę ślubną też nie małą...

A świeta za pasem, przydałoby się już coś zaplanować, posprzatać ....

ech...

Zdjęcia obiecuję w następnym wpisie !

BYE!! 

20:38, robotkoweroznosci
Link Komentarze (3) »
niedziela, 13 listopada 2011

... a pawie leżą i przyprawiają mnie o wyrzuty sumienia :(

I narazie się nie zanosi przynajmniej do swiąt, że do nich siądę.

Ok ale pora na kolczyki

 

I taki mój osobisty prototyp 3D

 

Do następnego !

BYE! 

19:15, robotkoweroznosci
Link Komentarze (6) »
czwartek, 10 listopada 2011

Poczyniłam kolejne dwa kompleciki na czerwonej materii

 

 

I takie chyba nie do końca udane

 

Choróbsko mnie nie odpuszcza i chyba go postrasze wizytą u znachora w nastepnym tygodniu.

P.S.

Doris - kanwę od Ciebie dziś odebrałam ;)

Dziekuje wszystkim za odwiedziny i zyczenia zdrówka

:*
BYE!! 

19:45, robotkoweroznosci
Link Komentarze (2) »