Blog poświęcony robótkom ręcznym w szczególności haftowi ale nie tylko!

Jeśli na blogu jest coś, co Ci się podoba a chciał(a)byś to mieć -
napisz do mnie, dogadamy się!! gosha76(at)gmail.com
nazwa alternatywna

ministat liczniki.org


Zdjęcia ze strony http://www.nasze-hafty.pl/

************************************
Zawartość niniejszej witryny jest wartością intelektualną, chronioną prawem autorskim.

Użycie całości lub części zawartości niniejszej strony - tekstu i grafiki, w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody jest zabronione!!!

sobota, 28 lipca 2012

Zacznę od tego, że 4 dni temu obchodziłam drugą już 18-tkę.

W sumie nie spodziewałam się żadnych specjalnych ekscesów z tego powodu, i tu sie pomyliłam...

Do drzwi mych zapukał listonosz...

Odebrałam przesyłkę i gały mi na wierzch wyszli :D

Zupełnie niespodziewanie dostałam prezent urodzinowy od Kingasweet  która w tym samym dniu obchodzi imieniny

 

Kinga! Szczęka mi opadła i gdzieś się do tej pory wala :D :D Jesteś Kochana!

Dwa dni później znów zapukał listonosz, tym razem z paczką.

Ciężka jak diabli , pomyślałam...

 

Kaśka! Przyczyniasz się do mojego alkoholizmu i haftoholizmu (nie wiem co gorsze)  hihihihihihihi

Dzieki wielkie!

Na same moje urodziny zakwitł mój piękniś :D

 

Boski jest!

A u Pana storczyka czekamy na ostatni pączek :)

 

Stan sprzed kilku dni a na dzień dzisiejszy myślę, że jutro ukaże się ostatni kwiat :)

***

W nastepnym poście będzie troche robótek ;)

Tymczasem ....

BYE!! 

 

12:55, robotkoweroznosci
Link Komentarze (5) »
czwartek, 19 lipca 2012

A tak naprawdę to usiłuję się nauczyć :D

Jakoś nie umiem siedzieć bezczynnie, bo szycia póki co nie będzie, więc plątam sobie nitki na igle :)

 

 

 

 

Czy ładne? Nie mnie to oceniać.

Jeszcze duuuuuużżżżo się muszę naplątać, żeby dojść do perfekcji.

***

Mam nowego domownika, wyczekiwanego , wymarzonego...

( odpukać w niemalowane żeby ładnie rósł )

 

Trzymajcie się słonecznie, bo ostatnio słoneczka jak na lekarstwo !

BYE!! 


 

19:04, robotkoweroznosci
Link Komentarze (3) »
środa, 11 lipca 2012

Mimo, że są wakacje to ja się nie lenię ;) .

Jak nie szyję, to ogarniam chałupkę.

Ale też nie do końca nie szyję, bo nie mogę tak ! :D

W ostatnim czasie powstały:

Metryczka

 

 

Nieporadne próby frywolitki :)

 

Zaczęły się szyc tulipki , ale nie mam wszystkich kolorów i idzie mi to jak ....

 I powstało jeszcze coś ale narazie pokazać nie mogę, ponieważ nie doszło jeszcze do właścicieli. 

Nooo to pokazałam się, żyję i jakoś się mam .... lecę dalej :D

BYE!!  


 

13:30, robotkoweroznosci
Link Komentarze (6) »
piątek, 15 czerwca 2012

Całkiem bym zapomniała, Eli zabawa trwa....

Otóż, Ela zaprasza na polowanie!

 

 

A więc bawimy się TU

19:52, robotkoweroznosci , Cukiereczki
Link Komentarze (1) »

W końcu wymęczyłam ptaszyska!

Zaczęłam ok 15 sierpnia 2011 roku a skończyłam 12 czerwca 2012 r.

Po drodze kilka większych lub mniejszych przerw. 

W każdym razie mam to już za sobą.

Kawna 20ct, 44 kolory, rozmiar 64x45 cm.

A oto i On:

 

 

Paw teraz szykuje się na wystawę pod tytułem "Inspirujemy  kolorem".

Trzymać kciukasy za dostanie się pawia na wystawę a później o jakieś wyróżnienie ;)

A teraz rzeczone koraliki... nigdy więcej !

Jak to zobaczycie, to wszystko zrozumiecie :

 

 

Ile to kolorów koralików to sama nie wiem, wiem tylko że obrazek ten pochłonął ponad 10 tysięcy koralików i ponad 3 tysiące krzyżyków.

Czas wykonania 2 tygodnie. ( rekord?)

No to lece odpoczywać ;)

BYE!! 

19:48, robotkoweroznosci
Link Komentarze (12) »
sobota, 26 maja 2012

Wszystkie Wasze porady postanowiłam sobie wziąć do serca i obiecuję poprawę :D

kinga_kaza92- zaglądaj , zaglądaj bo to z pewnością nie ostatni "cuś" do zgarnięcia :D 

margo191- mówisz masz, mam nadzieję, że zmiana szablonu poszła w dobrym kierunku. W każdym razie jeśli coś nie jest tak, o słowa krytyki proszę.

iss-ola- ależ to nie do końca chodzi o komentarze, nie wymagam zostawiania komentarzy osób u których pisałam. Generalnie chodziło mi o staty.

stanpis- może kiedyś trafię z cusiem, który na coś Ci się przyda.Po cichu również wzdychaj do pawi :D niedługo je skończę i się z nimi na jakiś czas rozstane, ale póki co mam taką jedną pilną robotę, która zmusiła mnie do tego, że pawie musiały znów na jakies 2 tygodnie zamieszkać w szafce :D 

Ale o tym niebawem, bo to narazie TOP SECRET :D :D :D 

 elau66wr- Ty to masz dar stawiania mnie za warkoczyki do pionu :D Buziole za to :*

drugi.maurycjusz- Ja laska czekam nadal na maila z Twoim adresem :D Bo cuś czeka na nową właścicielkę. No chyba że się rozmyśliłaś. Tak czy siak , daj znać ;D 

No a na koniec sprawczyni mojego zupełnie mega optymistycznego nastawienia :D :D

Mam tremę, bo po raz pierwszy pokazuję swoją podobiznę aż tak publicznie ...

  

BYE!! 

 

19:06, robotkoweroznosci
Link Komentarze (8) »
niedziela, 20 maja 2012

... zamieściłam w poprzednim wpisię info o oddaniu "cusia", bez tych wszystkich ceregieli wpisowo- konkursowych, ot tak żeby się przekonać ile ludu tutaj zagląda, czyta a ile ogląda obrazki...

Rzeczywistość jak widać okazała się wielce smutna ... 

Obecnie rozważam poważnie zawieszenie działalności blogowej, szkoda tracić czas a zdjęcia ku pamięci to se mogę na picasse wrzucać.

Ale wracając do "cusia" ...

tłumów nie było wiec obie Panie, które wyraziły chęć przytulenia cusia, cusie otrzymają bez losowania.

Proszę o przysłanie danych teleadresowych na gosha76(małpa)o2.pl

Dziękuję za odwiedziny!

BYE!! 

 

11:53, robotkoweroznosci
Link Komentarze (5) »
niedziela, 13 maja 2012

Małymi kroczkami, powolutku... pawie się kończą... 5 stron jeszcze zostało :)

 

zdjęcie bez lampy

 

i zdjęcie z lampą :)

A teraz bransoletkowo-koralikowy  "cuś" :D

 

 

 

A teraz niespodzianka :P

Chętnych do przytulenia cusia zapraszam do wpisów pod tym postem :D

Wśród osób które wyrażą chęć przytulenia cusia, zostanie przeprowadzone losowanie.

Na wpisy wyrażające chęci, cuś i ja oczekujemy do 19 maja.

20 maja odbędzie sie losowanie :)) 

BYE!! 

19:34, robotkoweroznosci
Link Komentarze (6) »
piątek, 04 maja 2012

Osiemnasta strona pyknięta!

 

 

A w następnym wpisie coś z lekka innego :D 

BYE!! 

11:28, robotkoweroznosci
Link Komentarze (2) »
piątek, 27 kwietnia 2012

Wreszcie zebrałam się, aby pokazać postęp w pracach nad pawiami :)

 

 

Zdjęcia bez lampy i z lampą błyskową.

Obecnie pracuję nad stroną 18.

Już bliżej końca z czego się cieszę :D

BYE!! 

20:01, robotkoweroznosci
Link Komentarze (3) »
sobota, 21 kwietnia 2012

Tak się rozpędziłam z tym szyciem, że odsłon aż jedna i już koniec.

Zaczełam ok 25 marca a skończyłam 19 kwietnia.

 

 

Teraz powracam do pawi ale o tym, może w następnym wpisie.

 

Fiołeczki zaczynają kwitnąć :))

Jest w końcu pięknie!

Pozdrawiam serdecznie ;)

BYE!! 

13:03, robotkoweroznosci
Link Komentarze (6) »
sobota, 07 kwietnia 2012

Smacznego jajeczka wielkanocnego,
dużo zająca czekoladowego.
Zdrowia niezawodnego, wielu radości
 i przez całe święta samej wesołości!

 

09:48, robotkoweroznosci
Link Komentarze (7) »
niedziela, 01 kwietnia 2012

Napiszę, że odnoszę wrażenie, iż idzie mi to jak krew z nosa...

 

Nawet zdjęcie nie chciało wyjść przyzwoicie.

W realu naprawdę o wiele ładniej się prezentuje.

Być może przy słonecznej pogodzie uda się pstryknąć ładniejsze zdjęcie.

Nie mniej jednak, żrebak już jest!

:D

BYE!! 

18:57, robotkoweroznosci
Link Komentarze (5) »
niedziela, 25 marca 2012

W końcu udało mi się dostać zestaw ...

 

...po wielu przejściach i zwodzeniu przez jeden sklep internetowy, w końcu udało mi się go zamówić na brytyjskim ebayu. Od zamówienia do dnia w którym trzymałam zestaw w ręce mineło 6 dni roboczych. Na zamówienie w sklepie natomiast czekałam od 19 grudnia :)) Fajnie nie?

 

W środku ...

 

 

Nie mam jeszcze nawet 1/4 ale w nastepnym wpisie pokażę postępy w pracach.

Sprawa jest o tyle pilna, że powinnam mieć go już dawno za sobą bo ktoś na niego czeka.

A wzór, kombinacja krzyżyków i półkrzyżyków od jednej do 4 nitek...

No to do następnego ;)

BYE!! 

22:16, robotkoweroznosci
Link Komentarze (4) »
poniedziałek, 12 marca 2012

Rozpisywać się dziś nie będę, pokazuje ;)

 

 

A jako przerywnik powstały dostojne tulipany 

 

 

 

Do końca pawi jeszcze 10 stron... Dam radę ;)

BYE!! 

23:10, robotkoweroznosci
Link Komentarze (8) »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 20